Sunday, May 17, 2009

16 Mei 2009

Tanggal 16 Mei 2009...dalam sejarah hidup aku..akhirnya inilah saat yang ditunggu.. pertemuan dua keluarga untuk mengikat tali persaudaraan=).. Berdebar ada..risau ada..resah..gembira..hehehe..sume ada..mana xrisau, ni la kalipertama nak jumpa famili sebelah lelaki. Akhirnya sampai jugak saat ini untuk aku..Biasa tgk org jek..akhirnya aku sendiri melaluinya( Pihak lelaki datang merisik)Antara rombongan lelaki yang datang

Sesi Perbincangan

Jeng..Jeng!!!..saat selepas disarungkan cincin oleh ibu sebelah lelaki..hehehehe.. Terkejut gak..merisik pun sarongkan cincin..tapi apa pun Alhamdulillah..mendapat restu kedua belah keluarga.. Itu yang penting.

Bergambar bersama mama dan rombongan lelaki

Mak kepada "abg" saya..hehehe


Dulang dari sebelah lelaki...Terkejut sgt dapat dulang..sbb deal xder dulang..alih2 ada juga dulang..apa pun terima kasih sgt... ni jek hantaran yang sempat kami wat.. Sumenya manisan jek..nak cari buah dah xsempat..buah sawit ada la..hehehe=)

Antara makanan yang dihidangkan.. Sesi menjamu selera.



Bincang dah..makan pun dah..jadi masa untuk balik..jauh lagi perjalanan ni..nak balik pahang

Bergambar bersama-sama

Apa pun aku doakan yang terbaik..Jodoh ini sampai ke jinjang pelamin..anak cucu..sampai akhir hayat..sampai akhirat..sampai SYURGA..AMIN....AMIN....AMIN..dipermudahkan segala urusan..dan semoga dengan ini dpt mendekatkan diri pada yang Maha Pencipta.. apa yang penting mendapat keberkatan dariNYA..AMIN...



p/s: Terima kasih kepada mama n abah..Terima kasih kepada semua ahli keluarga yang menolong untuk majlis pada hari ini..Ucapan ribuan terima kasih ila ucapkan..jasamu dikenang..Thanks sgt pada abg shahir sebab sudi jadi "camera man" pada hari tue..kalo tak..xder la pict nih..hehehehe.. Thanks so much.

5 comments:

  1. Jd "camera man" terjun jerk..hehe.. tahniah dr kami berdua :D

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. tahniah ila
    semoga hubungan berkekalan

    ReplyDelete
  4. wah2 alhamdulillah..

    aku pun nak gak la pas nih..

    ReplyDelete